اولین هيأت مذهبي خواهران ابركوه شروع به کار کرد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا ،اولين هيأت مذهبي خواهران اين شهرستان با نام هيأت زينبيون فعاليت هاي فرهنگ و مذهبي خود را رسماً آغاز كرد.

درمراسمی که به مناسبت شروع به کار این هیئت در محل امامزاده احمد ابرکوه و با شرکت 400 نفر از خواهران برگزار گردید، ،حجت الاسلام سيد ابراهيم حسيني با تقدير و تشكر از ابتكار اداره تبليغات اسلامي در سازماندهي برنامه هاي مذهبي خواهران در شهرستان اظهار داشت: اساسا شعائر مذهب شعائر دين است و مذهب شيعه نيز بسيار غني، پويا و پر افتخار مي باشد و رمز آن نیز به اعتقادش در زمينه ولايت برمی گردد.

امام جمعه ابركوه با اشاره به آيه شريف«و من يعظم شعائر الله فانها من تقوي القلوب» افزود: راهكار تعظيم شعاير اهل بيت (ع)، سازمان دادن به هيأت خاص مذهبي در سطح هر منطقه است.

وي با تأکید بر برگزاری مراسم مذهبي در تمام مناسبت ها و رعايت احتياط و مسايل شرعي در تمام زمینه ها، خواستار حفظ متانت و رعايت شأن و حرمت ها در تمام برنامه ها شد.

حجت الاسلام محمد پورقيومي نیز در سخناني اظهار داشت: براي پيشرفت و ترقي به دو بال قرآن و اهل بيت (ع) نياز داریم و خدمت به اهل بيت (ع) نيز توفيق بزرگي است كه شامل خوبان و ارادتمندان به ساحت مقدس آن خاندان مي شود.

رييس اداره تبليغات اسلامي افزود: بايد نسبت به برگزاری عزاداري ها و مجالس مذهبي در تمام مناسبت ها با حفظ و حرمت تمام شرکت کنندگان اقدام نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا